خانوما بچتون رو چند ماهگی توی رورولک گذاشتین؟

۷ پاسخ

اصلا نزاریم چی میشه ؟

من از ۵ماهگی گذاشتم

منم دو روزه می‌ذارم ولی در حد پنج دقیقه

۵ماهگی

تا هشت ماهگی نذار اصلا به پاش فشار میاد چون الان استخوناشون نرم

من تازه دوسه روزه میزارم ولی زودم برش میدارم میگن خوب نیستش

6 ماهگی بزارین بهتر

سوال های مرتبط

مامان آریاوآراد مامان آریاوآراد ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۳ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی