از چند ماهگی بچتون تو روروئک گذاشتین؟

۸ پاسخ

دختر من اصلا نموند😆 توی روروئک

دختر من پاها به زمین نمیرسه انقدر دوست داره وقتی میزارمش ذوق میکنه

تو جهان ممنوع شده

هر وقت تونست بشینه

ازه الان میزارم

من یه هفته میزارم مثل جک میره میاد بازی میکنه گلای مامانم همرو تیکه پاره کرد

فکر کنم از ۵ یا ۶ ماهگی بشه گذاشت

ازاالان

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام🩵 مامان گل پسرام🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی