بچه هاتونو چند ماهگی گذاشتین تو روروئک ؟؟

۴ پاسخ

بنظرم نزار

اصلا نمیذارم

بستگی به بچه داره که بتونه خودشو نگه داره

میگن ۶ ماهگی بزارین

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام🩵 مامان گل پسرام🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان آریاوآراد مامان آریاوآراد ۶ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی