چون همش میخواد بشینه و توی روروئک میشینه و بازی میکنه
من از الان میزارمش
دخترام 6ماهگی
واس پسر توان خرید ندارم 😁گرونه خیلی
از پنج ماهگی ، فقط وقتایی که دستم بند بود و روی زمین نمیموند میذاشتم کارم رو انجام میدادم دوباره برش میداشتم
من تازه همین دیشب نهادمش😅
همون موقع که چهار دست و پا میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.