خانما بچهاتون چند ماهگی گذاشتین رورویک؟

۶ پاسخ

چون همش میخواد بشینه و توی روروئک میشینه و بازی میکنه

من از الان میزارمش

دخترام 6ماهگی
واس پسر توان خرید ندارم 😁گرونه خیلی

از پنج ماهگی ، فقط وقتایی که دستم بند بود و روی زمین نمیموند میذاشتم کارم رو انجام میدادم دوباره برش میداشتم

من تازه همین دیشب نهادمش😅

همون موقع که چهار دست و پا میره

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان آریاوآراد مامان آریاوآراد ۶ ماهگی