۴ پاسخ

۵ ماهگی وقتی کامل نشست

من هميشه گارد داشتم نسبت به روروئك ولي هفته پيش بيخيال شدم رفتم خريدم ، البته كلا روزي نهايت دو تا ده دقيقه بزارمش هم بچم راحته هم من يكم به كارم مي رسم . يه وقتايي نه تو بغل مي موند نه تو تخت نه هيچ كجاي ديگه .
بنظرم تايم طولاني نباشه اكيه و اينكه روروئكاي الان استانداردن

روبرویک منسوخ شده و استفاده ازش ممنونم لطفا از واکر استفاده کنید

مامانم ابجی کوچیممو از شش ماهگی گذاشت

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی