۵ ماهگی وقتی کامل نشست
من هميشه گارد داشتم نسبت به روروئك ولي هفته پيش بيخيال شدم رفتم خريدم ، البته كلا روزي نهايت دو تا ده دقيقه بزارمش هم بچم راحته هم من يكم به كارم مي رسم . يه وقتايي نه تو بغل مي موند نه تو تخت نه هيچ كجاي ديگه .
بنظرم تايم طولاني نباشه اكيه و اينكه روروئكاي الان استانداردن
روبرویک منسوخ شده و استفاده ازش ممنونم لطفا از واکر استفاده کنید
مامانم ابجی کوچیممو از شش ماهگی گذاشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.