۵ پاسخ

۶ ماهگی

من پنج ماهگی گذاشتم ولی روزی مثلاً نیم ساعت فقط

بچه تا خودش نشینه و به بدنش مسلط نشه تو روروئک نزارین

من از ۷ ماهگی

اخر چهار ماهگی گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان آریاوآراد مامان آریاوآراد ۶ ماهگی
مامان گل پسرام🩵 مامان گل پسرام🩵 هفته سی‌ام بارداری