خانما نوزادتون رو از چند ماهگی روروئک گذاشتین؟

۵ پاسخ

مونده به بچه و تواناییش بعضی بچه ها سرو گردنشونو از اول خوب نگه میدارن..ولی بعضیا تا دوسه ماه کنترل ندارن .من پسر اولم رو از چهار ماهگی گذاشتم ولی کل دورشو پر میکردم که به کمر و گردنش آسیب نزنه ..و کم کم پاهشو میزد زمین و اینجوری خیلی سرگرم میشد و اینکه پاهاش قوی شدن و شش ماهگی چهاردستو پا رفت 9ماهگی شروع اولین قدم ها ..چون یه جورایی ترس نداشت

هر وقت بتونه بشینه

من دو روز دیگه شش ماهش تموم میشه دو سه روزه در حد یکی دو دقیقه می‌زارم نمی‌خواستم بزارما ولی پدرمو درآورده آنقدر شیطونی می‌کنه هی بغل میخواد بره اینور اونور باز اون تو چند دقیقه سرگرم میشه

تازیگیا یکم میزارم من تا عادت کنه

هیچوقت نمیذارم...

سوال های مرتبط

مامان آریاوآراد مامان آریاوآراد ۶ ماهگی
مامان گل پسرام🩵 مامان گل پسرام🩵 هفته سی‌ام بارداری