خانما شما از چند ماهگی نینینونو روروئک گذاشتین

۳ پاسخ

دختر من شوهرم یک ماه میزاره خیلی دوس داره دنده عقب میره توش اما من نمیزارم‌خیلی زوده هنوز

وقتی ک بتونه بشینه

دختر اولمو پنج ماهگی گذاشتم ولی زیاد نمیموند داخلش
این دختر دیگمو دوست دارم زوتر بذارم چون همس دوستداره بشینه تا دراز میکشه گریه میکنه

سوال های مرتبط

مامان آریاوآراد مامان آریاوآراد ۶ ماهگی