بچه رو از چند ماهگی میشه تو روروک گذاشت

۳ پاسخ

من پسر اولم اینقدر که بد و گریه ای بود و اصلا رو زمین نمیخوابید از ۵ ماهگی گذاشتم تو روروئک ،،، ۹ ماهش که شد دیگه اصلا نرفت تو روروئک ،، مجبور بودیم دستشو بگیریم کل خونه بچرخونیمش،،، ۹ ماه و نیمه بود خودش بلند شد ده ماهگی دیگه خودش کلا راه رفت

میگن باید کمرش سفت بشه، موقعی که میشینه

فک کنم وقتی که یاد بگیره بشینه

سوال های مرتبط

مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان جانان و نیهان مامان جانان و نیهان ۸ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی