۷ پاسخ

والا من خیلی پرسیدم میگن نزار چون اسب به کنر و کف پا وارد میکنه باعث صافی کف و خیلی چیزا بازم با دکتر ارتومد مشورت کن بنظرم

بتونه بشینه و گردن بگیره و رو پاش بتونه وایسه از ۶ببعد

وقتی بتونه قشنگ بشینه که کمرش اذیت نشه

من الان میزارم قشنگ میدوئه😂

هفت یا هشت ماهگی به بعد

تو۷ماهگی

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان مامان جنید جان مامان مامان جنید جان ۱۶ ماهگی
مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی