کیا هنوز مث من بچه هاشونو از شیر نگرفتن؟؟؟؟

۷ پاسخ

منم نگرفتم

من امشب شب هشتمه....هر وقت امادگیه کامل داشتی اقدام کن

من هنوز حوصلش ندارم

من،،، چون حوصله گریه زاری ندارم فعلا

منم...
ولی دوس دارم تا دوسالگی کامل بخوره
اخه واقعا خیلی دلم براش میسوزه اوایل بخاطر رفلاکسش اصلا نتونست خوب بخوره..

من ،انشاالله سر ماه شروع میکنم

منم نگرفتم البته شیرخشک میخوره ک فعلا مشکلی نیس میشه بدی

سوال های مرتبط

مامان قل قلی مامان قل قلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه ضحی مامان فاطمه ضحی ۲ سالگی