من تازه گرفتم شیرخودمو میدادم
من شیر شب رو چند ماه پیش یهوو قطع کردم
دو شب اذیت بود
الان میخوام شیر روز هم قطع کنم میخوام کم کم قطع کنم نمیتونم بیشتر وابسته شده
نمیدونم چطور قطع کنم
من ☹☹
منننننننننن
منم نگرفتم تولدش میگیرم
من گرفتمش
من از پوشک و از پستونک گرفتم ولی از شیر نمیتونم حس میکنم گناه داره بخدا
البته ویهان شیرخشکیه طول روز کلا دوبار شیر میخوره یه بارم شب قبل خواب
من میخواستم بگیرم مصادف شد با مریضی
من نگرفتم
من تا ۲سالگی نمیگیرم شیرخودمم میخوره
من شیرخودمه و ده
روز بعد تولد ۲سالگیش گرفتم
۴فروردین تولدش بود ۱۴ اقدام کردم ازشیر گرفتم
من مشکلم شیر شبه وگرنه با خوردن شیر روزس مشکلی ندارم😭
منشماهارو میبینمعذاب وجدانمگیرمک بچمونزدیک ۲۰ماهگی از شیر گرفتم😂 هر چند هزار و یک دلیل داشتمو واقعا راضی ام
پسرم روزی یه وعده میخوره شیر خشک
میخام تا۲ سالگی بدم
من بچم ۸ خرداد میشه دو ساله هنوز نگرفتم🥰
منن دلم نمیاد
مننننن
دیر کردین گلم
من گرفتم پنج ماه شد گرفتمش چون شبا انقد مک میزد به دلم کار کرد واقعن وگرنه شیر داشتم 🙂😃
بنده
همه میگن زوده حداقل دوسال و دو ماه بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.