هوا گرم شده اگه شهر شمام گرمه نگیر بنظرم چون مریض میشه
تیر میشه 2ساله خیلی وابستگی داره موندم کی شروع کنم الان بیشتر از قبل تقاضای شیر میکنه مخصوصا نزدیکای صبح
اخر تیر دوسالش میشه
تابستون گرمه میخام پاییز بگیرم ان شالله
انشالا از جمعه شروع میکنم
منم تدریجی خیلی نتونستم مثل پسرم بگیرم
دختر منم نق نقو هست مجبورم یهویی بگیزم ازش
من دخترم مرداد دوسالش میشه
من هنوز نگرفتم. وسطای خرداد ان شالله شروع میکنم. تا تابستون که گرمه تموم بشه
من دو سالگی گرفتم
تدریجی خواستم بگیرم نشد همکاری نکرد
دیگه گذاشتم برا خرداد ماه یا تیر
من نگرفتم فعلا شیر مادر میخوره
مریض هستیم فعلا موندم تا بعد
من که باهاش صحبت کردم فعلا قانع نشده🤣🤣🤣🤣
من😅😭🤣😭🤣😭
منننن
هنوز ۲/۳ماه وقت داری از الان شروع کن وعده هاشو کم کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.