مامانا برای وزنگیری جنین چیا بخورم ک انفجاری باشه

۱۰ پاسخ

لیدی میل

من هرروز تخم مرغ ابپز و شیر میخوردم خیلی خوب بود بچهام وقتی ی دنیا اومدن وزنشون عالی بوذ

تخم مرغ و سیب زمینی و حبوبات

پسر من ۳۷۰۰بود طبیعی آوردم.

ماهیچه مرغ ماهی شب ها هم عدسی و لوبیا و نخود

بستنی و دلستر و گوشت عالیهه

گوشت قرمز و کشک هرروز

کباب
تخم مرغ
سیب زمینی
آجیل
بستنی

کنار غذاهای پر پروتئین پودر ترومام هم بخور عالیه

دکتر به من گفت فقط گوشت

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۲ سالگی