کیا با یه لوله ی رحم باردارشدن؟

۷ پاسخ

من بای لوله الان دوقلو باردارم ولی‌ خیلی استرس اینو دارم ک برام میمونن توروخدا برام دعاکنید.خدا بخواد همه چی میشه قربون حکمتش

خدا بخواد میشه گلم
من عمم با ی لوله باردار شد

زنداداشم با یه لوله دوتا بچه آورد

من با ی لوله وی تخمدان

خیلیا با یه لوله بار دار میشن
قرص بره موم لوله هارو باز میکنه

عزیزم لوله هات بسته بودن هیچ علایمی نداشتی؟

6 ماه عزیزم..
الان ماه هفتم بود که فهمیدم کلا لوله هام بسته بوده.
دیروز یکیشو تونستن باز کنن

سوال های مرتبط

دلم نی نی میخاد دلم نی نی میخاد قصد بارداری
مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد ۲ ماهگی
مامان🍓فرنگی مامان🍓فرنگی قصد بارداری
اِلینا اِلینا قصد بارداری
دلم نی نی میخاد دلم نی نی میخاد قصد بارداری
مامان دو جوجه مامان دو جوجه هفته ششم بارداری
گل دختر گل دختر قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری