کیا با ی لوله وتخمک باردارشدن😪

۱۳ پاسخ

وقتی خدا بخواد با یک لوله هم میشه فقط باید امیدت بخدا باشه

دوست خواهر من.... و خیلیای دیگه....خدا بخواد غیر ممکن وجود نداره عزیزم💙🩵

من اونم دوقلو ولی نموند متاسفانه تو 5 ماهگی زایمان زودرس کردم انشالله که خدا دوباره دلمو شاد کنه

یه لوله یعنی یکیش گرفتگی داره؟🙄

مگه با یه لوله نمیشه دکتر من گفت مشکلی نداره منم باردار شدم با یه لوله غیر ممکن نیست اصلا

من با یه لوله و تخمدان به انضمام چاقی و پریود نامنظم و ذخیره کم تخمدان😂

من ی لوله دارم و باردارشدم اما شیمیایی بود

زندایی شوهرم

من با یه لوله ....

یکی از دوستام با یه لوله باردارشد گلم

خوارشوهرم با یه لوله

زندایی من

زنداییم

سوال های مرتبط

مامان🍓فرنگی مامان🍓فرنگی قصد بارداری
اِلینا اِلینا قصد بارداری
دلم نی نی میخاد دلم نی نی میخاد قصد بارداری
مامان دو جوجه مامان دو جوجه هفته ششم بارداری
گل دختر گل دختر قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری