جیگر کباب کردیم برا خودمون به سایمان هم بدم؟

۳ پاسخ

من چندبار به پسرم دادم ولی نه زیاد.
چون یبوست هم میاره
اوکی بود

من یبار دادم خیلی کم بالا اورد هرچیم از صبح خورده بود اورد

آره‌ ولی کم بده

سوال های مرتبط

مامان سایمان طلا مامان سایمان طلا ۱ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان بهار زیبا مامان بهار زیبا ۱۷ ماهگی
مامان پسرم❤️ مامان پسرم❤️ ۱۷ ماهگی
مامان فندوق👼🫀 مامان فندوق👼🫀 هفته بیستم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین ۱ سالگی
مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وچهارم بارداری