بماند یادگار از 38هفتگی من و پسرم

تصویر
۳ پاسخ

کاش می‌رفتی سزارین اگه شکم اولت باشه خیلی سخت باز میشه اونا خودشون آمپول فشار میزنن

بسلامتی عزیزم

زایمانت کی هست ؟ سزارینی؟

سوال های مرتبط

مامان رادوین🫀 مامان رادوین🫀 ۱۵ ماهگی
مامان هایلین 🩷 مامان هایلین 🩷 ۱۲ ماهگی
مامان نویان کوچولو💙 مامان نویان کوچولو💙 ۲ ماهگی
مامان فندوق ✨️🩷 مامان فندوق ✨️🩷 هفته چهلم بارداری
مامان مهدیار💙👶🏻 مامان مهدیار💙👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری