بماند به یادگار از بستن ساک پسر قشنگم😍👶🏻💙
1405/3/28✨

تصویر
۵ پاسخ

اگ بیمارستانت خصوصیه نبر ب دردت نمیخوره هیچ کدوم فقط خشک کن ببر،من سر پسرم کلی وسیله بردم بیمارستان تا فین گیرشم داد دوتا مشما بزرگ با خودم آوردم خونه از بیمارستان همه رو دادن

بسلامتی

به سلامتی نی نی رو بیاری خونه عزیزم❤

لباس حوله پارچه خشک کن اینارو نشستی؟

مبارکش باشه به سلامتی زایمان کنی🙏

سوال های مرتبط

مامان فندوق ✨️🩷 مامان فندوق ✨️🩷 هفته چهلم بارداری
مامان سامیار-مهیار مامان سامیار-مهیار ۲ ماهگی