آهان، من یبار مرداد شدم یه دوره دارو خوردم این سری دوباره دارم پانکچر میشم.
منم از ۶ تا تخمکم فقط دوتا جنین گرفتم. تخمک دیگه ندارم. خیلی نگرانم اما تا خدا هست توکل و امیدم هست
سلام عزیزم. ان شالله که یه عالمه تخمک میکشی و لقاح عالی داری و کلی جنین برات درست میشه و همون انتقال اولت مادر میشی...دفعه قبلی هیچ جنینی تشکیل نشد؟ بهاطر کیفیت تخمک ها پوچ میشن یا هنگام لقاح اسپرم بخاطر کیفیت کم اسپرم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.