۹ پاسخ

انشالله دست پربرمیگردی 🤲🤲🤲🤲🥹

انشالله خبر خوبو بهون میدیی
چقد هزینه شد کلا

تخم مرغ اب پز و دوغ شور چیزایه شور خیلی خوبه روز بعد تخمک کشی میری ببینی چند تا جنین تشکیل شده و چ گریدی انشالله که کلی تخمک با کیفیت داشته باشی عزیزم

آمین عزیزم آمین

سلام خوبی عزیزم گروه دارم تو روبیکا خانم هااگه دوست داری ایدی بده بیارمت

کلا تخم مرغ آبپز با سیب زمینی آبپز و دوغ شور غذا هاتم خوش نمک باشه بعد یک هفته میری برای کارت جنین ان شاالله که تخمک های خوبی داشته باشی وقتی بهوش اومدی بپرسی بهت میگن چند تا تخمک داشتی

انشاالله خدا واستون بهترینارو میچینه یه نی نی سالم میزاره تو دلت❤️🙏

عزیزم باید دوغ و چیزای شور بخوری شکمت آب نیاره

ایشالله فرج خیر بشه و خدا ی نینی قشنگ بزاره تو دلت

سوال های مرتبط

مامان هدیه کربلاء💜🧸 مامان هدیه کربلاء💜🧸 هفته چهارم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته بیستم بارداری