یه حسی اومد برام انشالله مثبتی این ماه 🥹🫂❤️
اره عزیزم طبیعی هست تا پریود بشی همینجوری حواست باشه تا پریود بعدیت نزدیکی نکنی
اره عزیزم طبیعیه تا زمانی که پریود بشی این دردا طبیعیه
قربونت برم رفیق جان مواظب خودت باش انشالله نتیجه مثبت میگیریی
سلام عزیزم یک سوال داشتم بیمارستان زینبیه هنوز توی بیمارستان مادر کودک هستش ؟ و این که کدوم دکتر واست تخمک کشی کرد اخه شنیدم شمالی فقط توی بیمارستان مادر و کودک هستش ؟؟؟
فقط دوغ نمکی بخوریعنی عالیه زیادم بخور
سلام عزیزم تا یک هفته این علائم هستن
بعدش بهتر میشی انشالله
فقط دوغ و چیپس و سینه مرغ بخور بهتر میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.