زدم بچه ها منفی. خط سفیده دومی روز موعدم

تصویر
۱۴ پاسخ

عزیزم یه ۱۰ روز عقب بنداز بعد بیبی بزن

انشالله ک مثبت بشی عزیزم❤️

بیخیال شو توهم مث منی وقتی اسپرم حرکت خیلی ضعیفه با مورفولوژی پایین طبیعی نمیشه خواهر

ان شاالله مثبت میشی چند روز دیگه

یکم صبر کن احتمال داره هاله بیفته

🥲یه معجزه قشنگ برات اتفاق بیوفته عزیزم انقدر خوشحال بشی که حد نداشته باشه

عزیزم میشه چن ساعت بعد ببینی هاله داره یا ن

صبرکن هنوززوده

امان از این انتظار😔

زود زدی

صبر کن عزیزم چندروز تاخیر داشتی بزن

۵ دقیقه باید صبر کنی

عیب نداره گلم انشالله معجزه بشه برات تا چند روز دیگه مثبت میشه

زود زدی گلم یک هفته حداقل باید بگذره

سوال های مرتبط

مامان دلوین... مامان دلوین... هفته نوزدهم بارداری