خانما این سونو ایرادی داره؟

تصویر
۵ پاسخ

نه خوبه فولیکول غالب هم داری تو فاز تخمک گذاری هستی
میوم هم داری

میوم‌ داری ولی اندازه اش کوچیک احتمال داره لک‌ بینی هم بخاطر همون میوم باشه اخه بعضی وقتا میوم‌ها باعث خونریزی و لک‌ بینی میشن

میوم داری ولی کوچیکه داخل رحممت هست

روز چند پریودیه؟

چند سالته؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری
مامان جوجه هام💙💙 مامان جوجه هام💙💙 ۷ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هجدهم بارداری