سلام خانما اب انار ایرادی نداره تو پنجهفته

۴ پاسخ

ن بخور من خوردم امروز

زیاده روی نکن

انار برای خانوم باردار خیلی خوبه از اون اوایل بارداری من خیلی میخوردم

نه برا قلب خوبه اما آب زرشک خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ۲ نورِخونه مامان ۲ نورِخونه هفته هفدهم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۴ ماهگی
مامان 👑 Shahan 👑 مامان 👑 Shahan 👑 روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرین مامان آدرین هفته بیست‌وششم بارداری