ناهار چی گذاشتین برای کوچولوهاتون😶

۱۲ پاسخ

برای شامشم ماکارونی درست کردم🦦فکرو خیال غذای خودمون کم بود بچه هام اضافه شدن

😂اشکنه داشتیم
از هم‌غذا خودمون بهش دادم
صبم صبونه فرنی خرما+پودر پسته دادم بهش

آبگوشت درست کردم بهش میدم

چلوگوشت درست کردم برا خودمون از همون بهش میدم

براش ابگوشت ماهیچع و قلم گذاشتم

هیچیییییی🤷🤷🤷🤷چونبدجور🙅🙅🙅حوصله خودمم ندارم از دست این ناهار و شام

کدوحلوایی و با چوب دارچین پختم بهش شیره و سویق کامل میزنم میخوره

ماکارونی و سوپ

تخم مرغ ابپز

سوپ جو با ماهیچه و یکم هویج

برنج و شامی براش درست کردم خورد 😊😊

هنوز هیچی 💁🏻‍♀️نمیدونم چی بپزم

سوال های مرتبط

مامان مامان نیلا🥰😘 مامان مامان نیلا🥰😘 ۱۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۵ ماهگی
مامان شاهان💙👼🏻 مامان شاهان💙👼🏻 ۲ سالگی