ناهار برای نی نیاتون چی گذاشتین

۷ پاسخ

سوپ میدمش حس میکنم سرما خورده

آبگوشت

من فعلا ماهیچه گذاشتم بپزه تا ببینم چی پیش میاد
یا سوپش میکنم یا چلو گوشت
ولی چون سوپ بیشتر میخوره همش دلم میخواد سوپ درست کنم ؛ برنجی کم میخوره حس میکنم سیر نشده

یکم گوشت گذاشتم بپزه احتمالا برنج بریزم توش بشه دمی

سوپ

آبگوشت بره

میخام تخم مرغ آب‌پز بدم با سیب زمینی

سوال های مرتبط

مامان نیکی جانم🪻💞🦋 مامان نیکی جانم🪻💞🦋 ۱ سالگی
مامان 𝗥𝗔𝗬𝗔𝗡💙 مامان 𝗥𝗔𝗬𝗔𝗡💙 ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۵ ماهگی
مامان دکمه مامان دکمه ۱ سالگی