۹ پاسخ

اگر تنوع غذایی دوست داری واسه کوچولوت حتما به تایپکم سر بزن

ما هنوز تو جاییم

سالاد الویه

خاهر تاره وارد نیمه ی دوم خاب شدیم انتظار داشتم صبحونه بپرسی😆

ما هنوز بیدار نشدیم 🤣

من قیمه میدمش

از غذای خودمون میدم دمپخت

هیچی فعلا خوابیم سرده هس بلند شدن نیس

هنوز صبحونه نخورده خابع از غذای خودمون بهش میدم برنج ومرغ

سوال های مرتبط

مامان مامان نیلا🥰😘 مامان مامان نیلا🥰😘 ۱۶ ماهگی
مامان دکمه مامان دکمه ۱ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی
مامان دلوین🌹 مامان دلوین🌹 ۱۷ ماهگی
مامان 👱🏻‍♀️Hannah💖 مامان 👱🏻‍♀️Hannah💖 ۲ سالگی
مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی