برای نی نیا غذا چی گذاشتین؟

۶ پاسخ

عدسی خورد برا ناهار

من غذای نذری دادم بهش ، مرغ خورد

من ابگوشت

من آبگوشت مرغ گوسفندی تموم شده

من سوپ دادم

کوفته قلقلی ناهار،شام سیب زمینی سرخ کرده

سوال های مرتبط

مامان مامان نیلا🥰😘 مامان مامان نیلا🥰😘 ۱۶ ماهگی
مامان MERSANA🎀🫀 مامان MERSANA🎀🫀 ۲ سالگی
مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان پسته🍒(rahil) مامان پسته🍒(rahil) ۱ سالگی