۵ پاسخ

یا خدا خیلی لاغره

اشتهاش خوب نیس گوشت دوس ندارع نمیخوره زیاد بزورمیدم بهش

گلم خداجون عزیزانت راحفظ کنه
نگران نباش
ماشاالله سنی داره میشه همه چی بدی
مغزیجات بده ،،ابگوشت ،ماکارونی ،پلوایرانی بامرغ ،
توفصل گرم بستنی ،غذاهای گرم رانگه دارازشب صبح بهش بده ،

خیلی وزنش کمه اگر اشتهاش خوبه ک براحتی می‌تونه چاقشه

نمیدونم چی بدم وزنش بالابرع

سوال های مرتبط