مامانا برا دوسالگی چه استامینوفن خوب هس؟

۲ پاسخ

شربت استامینوفن دوز نصف وزن بچه. اگه باذاسنا پایین نیومد تا 1 ساعت و تب بالای 38.5 بود بروفن 1/3 وزن بچه بده ینی اگه 12 کیلوعه 4 سی سی

منکه همون پاراکید میدم البته شربتشو

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۲ سالگی
مامان ایلماز مامان ایلماز ۳ سالگی