خانما سونوخوبه نرماله؟

تصویر
۳ پاسخ

نگران نباش همیشه سونو ۲۰۰ گرم بالاتر نشون میده

عالی طبیعی یا سزارین

وزنش عالیه بقیه نمیدونم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان مها مامان مها ۱۲ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۳ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان مهدیار




🩵 مامان مهدیار 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان اسراء مامان اسراء ۲ ماهگی
مامان حلما خانم ☺️🩷 مامان حلما خانم ☺️🩷 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه‌طلایی🐣 مامان جوجه‌طلایی🐣 ۷ ماهگی