خانما صدک جنین توی سونو چند باشه نرماله؟

۴ پاسخ

صدک چیه ببخشید

برا من ۵۰ بود گفتن عالیع از ۱۰ تا ۵۰ نرماله اما از ۵۰ به بعد وزنش زیاده

۵۰.

بالای ۲۰-۲۵

سوال های مرتبط

مامان آقا اشکان👩‍👦 مامان آقا اشکان👩‍👦 ۱۰ ماهگی
مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی