خانما صدک توی سونو وزن چند باشه نرماله؟

۵ پاسخ

من سونو رفته بودم اصلا صدک اینا ننوشته بود ☹️

فکر میکنم ۳۰ به بالا اوکی باشه

بالای 10 خوبه

من اصلا سر در نمیارم از این صدک ها

برا من ۲۶ هفته صدک۴۶. بنظرتون خوبه یا بده؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌طلایی🐣 مامان جوجه‌طلایی🐣 ۷ ماهگی
مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌ونهم بارداری