خانما صدک چند تا چند نرماله ؟؟
برای وزن جنین ؟؟

۷ پاسخ

من ۲۷ بود .
میگن از ۱۰ تا ۵۰ نرماله ولی جنین ریزه.
زیر ۱۰ خطرناکه.
۵۰ به بالا یعنی بچه تپلیه

برای من ۷۵درصد بود دکتر گف تپله

من ۱۹ بودم دکتر گفت کمه

زیر ۲۰ نباید بیاد

والا ب ما گفتن سی درصد کمه

برا من 10بود

۱۰تا ۹۰ نرماله

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌طلایی🐣 مامان جوجه‌طلایی🐣 ۷ ماهگی
مامان آقا اشکان👩‍👦 مامان آقا اشکان👩‍👦 ۱۰ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری