اره عزیزم تپلی هستش تازه،خیلی خوبه ،بسلامتی بغل بگیریش❤️
ماله منم پسرم ۳۰هفته ۲۲۰۰بود سزارینی میشی تا۳۸هفته ۴کیلو رد میکنی مثله من
دکتر که گفت مشکلی نیست ولی هر چی میخونم کسی تو هفته من اینقدر نبوده
خیلی زیاده به نظرم تغذیت چه جوریه
خودت چ فک میکنی ؟
عالیه گلم ماشالله تپلیه😍💖
خیلی زیاده
دکتر چی بهت گفت
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.