۳ پاسخ

عزیزم یه سوال بپرسم ! من تو اقدامم چندماهیه یه سقطم داشتم ! این ماه دکترم قرص لتروزول داده هر۸ ساعت ینی روزی سه تا ۶و۷ سیکلمم امپول hmg بعدشم گفت بیا سونو! و برای اخر سیکل دوفامد شما هم با این نسخه باردار شدید؟! چنتا فولیکول داشتید ؟! چند ماه مصرف کردید

من ۳۲هفته این وزن هست صدک ۱۰ ولی نگفتن کمه نگران نباش

خوبه نرماله
برا من اینجوری بود
۳۰ هفته ۱۵۲۰
۳۴ هفته ۲۵۰۰
۳۶ هفته ۳۰۰۰

سوال های مرتبط

مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری