مامانا تو هفته ۳۰و ۴روز وزن جنین ۱۶۲۰گرم خوبه ؟

۷ پاسخ

من دیروز رفتم بچم 32هفته 2161گرم با صدک 54بود

اره خیلی خوبه من ۳۰ هفته و ۴ روز دیروز رفتم ۱۴۲۰بود

اره عالیه واسه من ۱۲۶۰ بود😔

صدکش چندبود؟

عالیه

آره من 31هفته و 3روز وزن بچم 1700بود

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۹ ماهگی
مامان 🌟❤️ مامان 🌟❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری