مامانا ۱۸۰۰ وزن جنین تو هفته من خوبه ؟؟؟

۶ پاسخ

کمه عزیزم

آره گلم

یه کوچولو کمه از این به بعد و حسابی به خودت برسسس

زیاد نیست شیرخشک بخور لیدی میل غذای وزن دهی ام بخور از منم ۳۳هفته ۱۷۰۰بود گفت کمه

اره خوبه من ۳۲ هفته ۶ امروز رفتم ۱۹۹۰ بود خوب بوده

اره خوبه الان وقت وزن گیریه باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ونهم بارداری