سلام
تو هفته من وزن بچه ۱۸۰۰ خوبه؟

۱۰ پاسخ

آره منم رفتم سونو وزن ۱۷۷۰ بود

عه چه جالب تاریخ انتی منم ۷ بهمن🥰

منم هم هفته توبودم 1850بود گفتن خیلی کمه. دوباره ازاول سنو نوشته که فردابرم 🤔

خانم ها من آمدم بیمارستان دکتر برام سونو داد برای وزن نی نی بعد گفت نوار قلب بگیر به نظرتون واجبه انجام بدم خیلی استرس دارم

آره خوبه ماشاالله 😍❤️

اره من ۳۲ هفته ۶ ۱۸۸۰ بود

سلام عزیزم عالیه

منم سی هفته و شش روز رفتم سونو وزن که وزن بچه 1838بود

اره خوبه

زایمان طبیعی داری

سوال های مرتبط

مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی
مامان هیرمان و ماهور مامان هیرمان و ماهور ۹ ماهگی
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سادات‌ونینی✨👣 مامان سادات‌ونینی✨👣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی