۵ پاسخ

عزیزم نگران نباش خوبه من پسرم تو ۳۴ هفته دنیا اومد ۱۵۰۰ بود تازه یه کف دست ۱۶ روز تو دستگاه بود الان خداروشکر شده دو کیلو و سیصد 😍🫣

من ۳۰ هفته رفتم گفت ۱۷۰۰ هست کمه بهم دارو داد😐

اره عزیزم خوبه بد نیست
بستنی پر ثعلب،دلسترجو،ابگوشت،حبوبات، مغزیجات بخور

من دخترم تو سی و دوهفته همین وزن بود اخر هفته سی وشش دنیا اومد 2900

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان هیرمان و ماهور مامان هیرمان و ماهور ۹ ماهگی
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان سادات‌ونینی✨👣 مامان سادات‌ونینی✨👣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 روزهای ابتدایی تولد