خانوما رفتم سونو وزن بچه ۱۸۰۰ تو هفته ۳۲ خوبه ؟!
آب دور بچه هم ۸۵ بود

۶ پاسخ

نرماله

آره خوبه عزیزم

ابش تقریبا کمه هندونه بخور اگه قند نداری
وزنش خوبه منم ۳۲ وزن پسرم ۱۸۰۰ بود ۳۶ هفته ۳ کیلو دنیا اومد البته من زایمان زودرس بودم پودر لیدی میل خیلی خوردم که وزن بگیره

اب دورش بنظرم کمه
وزنش هم بنظرم باید بکم بیشتر باشه
ولی خب هم سونو خطا داره هم اینکه زیاد کم نیست که بخوای نگران باشی

وزنش که خوبه
منم ۳۲ هفته ۱۹۰۰بود
ولی فک منم اب دور بچه یکم لب مرزه

مایعات زیاد بخور ۸ فک کنم یکم کمه

سوال های مرتبط

مامان هیرمان و ماهور مامان هیرمان و ماهور ۹ ماهگی
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی