خانما ۲۹ هفته و ۳ روزم
وزن جنین ۱۵۲۰ صدک ۸۳ نرماله؟

۱۰ پاسخ

بالای صدک ۷۵ بهتره مادر از نظر دیابت چک بشه

عزیزم کدوم سنوگرافی رفتی؟

تپله ماشالا
خدا پشت و پناهش

آره عالیه

برا من ۴۰ بود پریروز رفتم؟؟
خوبه ؟

از ۱۰۰ ، ۸۳ هس پرسیدن نداره ک 😂😂 خیلی خوبه

صدک واسه من 15 بود😭

چیاااا میخوری

تپلیه

نرمال رو به بالاس

سوال های مرتبط