۶ پاسخ

کدوم سونوگرافی رفتی عزیزم هزینش چقد شد

عزیزم قبلشم رفته بودی سونو رشد یا اولیش بود؟
بعد دکترت نگف دوباره کی بیای؟

عالیه من ۲۹ هفته و ۳ روز ۱۳۰۰ بود

عالی.

خیلی خوبه نسبت به هم ماهیاش بهتره۶۰درصد

اره ماشاءالله
من ۳۰ هفته و ۳ روز ۱۳۹۰ بود

سوال های مرتبط

مامان آرتا مامان آرتا هفته سی‌ام بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🫧🧸Nهـا🧿SHA🫧 مامان 🫧🧸Nهـا🧿SHA🫧 هفته دهم بارداری