خانما صدک 30 برای وزن جنین خوبه

۴ پاسخ

ب حرف بقیه گوش نده ببین دکترت چی میگه

دوستان برای صدک چه جور سونویی هست؟ چه وقت باید انجام بشه؟

بله خوبه نباید کمتر از ۱۵باشه

کمه بنظرم

سوال های مرتبط

مامان ❤️ نینی❤️ مامان ❤️ نینی❤️ ۷ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۷ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان 🩷یسنا یاسین🩵 مامان 🩷یسنا یاسین🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته ۱ ماهگی