مامان ها 30 هفته خوبه برم برای وزن جنین

۳ پاسخ

اره خوبه برو اگه وزنش کم بود وقت داشته باشی جبرانش کنی

اره عزیزم

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🩷یسنا یاسین🩵 مامان 🩷یسنا یاسین🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان پسرام❤️ مامان پسرام❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان زینب سادات 💚☘️ مامان زینب سادات 💚☘️ ۱ ماهگی
مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی