۹ پاسخ

50 درصد نرمال

سلام عزیزم کوچولوی شما چند هفته بدنیا اومد و وزنش چقدر بود

پسر من صدم ۹۷ درصد بود آمد دنیا ۳۸ هفته و یک روز ۳۸۵۰ بود وزنش خیلی هم درشت نبود

من 31هفته و 4 روز 1878 بود. صدک 50
برا شما احتمالا تپلی باشه😁😍

من نمی‌دونم این سنو ها خرابن دکترا اسکلن چتوره اصلا .... وزن دو کیلو برا ۳۱ هفته زیاد نیست که صدک رو زده نزدیک ۹۰ 🤦🏻‍♀️ البته که صد در صد سنو ها خطا دارن چون من ۳۴ هفته سه جا سنو شدم چون میگفتن وزن بچه بالاس شاید خطرناک باشه یه جا ۳۲۰۰.... یه جا ۳ کیلو یه جا هم ۲۷۰۰ ....

نع عزیزم ۵۰ تا ۹۰ خوبه

مگه چند بود که صدک ۸۹؟

آره دیگه صدک بالای ۵۰ میشه اضافه وزن

خب یعنی وزنش چقدره الان؟

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان 💙🌠Shahan👑🧿 مامان 💙🌠Shahan👑🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری