۶ پاسخ

وقتی وزن نرمال باشه چرا صدک پایین میشه؟
بر چه اساسی محاسبه میشه صدک؟

برای چی تو سونو من صدک رو نمیزنه؟؟

بله ۱۲خیلی کمه، باید علت این رشد کم پیدا بشه و سونو خونرسانی به جفت و رحم انجام بدی، احتمالا دکتر برات دارو بده و تغذیتم باید رعایت کنی، منم جنینم همینجوری بود ۱۸بود صدکش خونرسانیش ولی اوکی بود دکتر دارو داد و پودر پرتئین و تغذیمو رعایت کردم صدکش اومد رو ۵۰ الان رشدش نرماله، شما هم حتما پیگیری کن قابل جبرانه انشالله

مال من هفته 31,32,37
1500,1800,2800بود هر سه 31 و 30بود صدکاشون
گفتن کمه صدک اما وزش خوبه
2800هم گفتن خوبه ولی صدک بازم 30
بود
اگه وزش با گهواره یکی باشه حالا ی کم بالا پایین اشکال نداره ، یعنی نرماله
صدکو دکترم گف ول کن

وزنش چقدره عزیزم؟
صدکش پایینه

مال من ۵۲ بود

سوال های مرتبط

مامان ویهان گلی👼🏻🩵 مامان ویهان گلی👼🏻🩵 ۷ ماهگی
مامان سامیار🤍 مامان سامیار🤍 ۳ ماهگی