مامانا صدک چطوره ؟نرمالش از چن باید باشه؟

تصویر
۴ پاسخ

خداروشکر خوبه گلم
هزینش چقد شد جسارتا؟

عالیه خداروشکر
اولین سونو برای وزن رفتین؟

کدوم سونو رفتی؟
کاملا خوبه

عالی و کاملا نرمال
برا منم ۲۳۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان محمدم مامان محمدم ۵ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۹ ماهگی
مامان رادوین
🧸💙 مامان رادوین 🧸💙 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسانم 💙 مامان علیسانم 💙 ۴ ماهگی