۱۱ پاسخ

کلا بچه بدنیا بیاد از،۲۸۰۰ نرماله تا ۳۸۰۰ هر بچه ای متفاوته
من دخترم ۲۸۰۰ بود بدنیا اومد ۳۸ هفته

۲۶۰۰
۳۹هفته وپنج روز ۳۳۰۰

3200وزن تولدش شد3800

من 37 هفته 3100 بود

من دخترم طبق آن تی36دنیا اومد طبق پریود 37 وزنش گفتن نهایت 2500میشع ولی 3100بود

سونو وزن بچه هم نشون میده؟ چطوری؟

من ۳۶ هفته و ۲ روز زایمان کردم وزن بچم ۳ کیلو بود

۳۷ هفته سونو رفتم گفتن ۳۱۰۰ ولی ۳۷ هفته ۶ روز که دنیا اومد ۲۹۰۰ بود

من هنوز نرفتم عزیزم
مگه چقد بود وزن نی نی

من۳۲هفته رفتم سونووزن دگم فک نکنم بفرستنم

من ۲۸۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 ۴ ماهگی
مامان فندوق👶🏻 مامان فندوق👶🏻 ۸ ماهگی
مامان ܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌‌نߺ🌙🧸 مامان ܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌‌نߺ🌙🧸 ۱ ماهگی
مامان فسقلی🐣🎀 مامان فسقلی🐣🎀 ۵ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱۱ ماهگی